Rýchle dodanie
Profesionálne poradenstvo
40 dní na vrátenie! Len u nás!
Doprava zdarma od 30 €, do 29 kg objednávky

Pravidlá pre vrátenie výrobkov

Nie ste spokojní so svojou objednávkou ? Nič sa nedeje . Môžete využiť možnosť reklamácia alebo vrátenie!


REKLAMÁCIA

Komfort je pre nás veľmi dôležitý, vrátane komfortu pri nakupovanie, a preto poskytujeme efektívne reklamačný proces. Pred reklamácií alebo vrátením tovar sa obráťte sa naša zákaznícke centrum na adrese info@maxandmrau.sk. Pomôžeme vám.

Max and Mrau dôkladne kontrolujú všetky výrobky v našom obchode. Ak však dostanete tovar, ktorý nie je tak dobré, ako je uvedené na obale, alebo sa líši od toho, čo ste si objednali, nie je to žiadny problém.

Reklamácia môžete podať v niekoľkých jednoduchých krokoch

Ak ste registrovaný užívateľ

1. Prihláste sa k svojmu účtu na adrese www.maxandmrau.sk

2. Na karte Môj účet prejdite do modulu Reklamácia, kliknutím na tlačidlo Pridať reklamáciu

3. Postupujte podľa pokynov:

vyberte výrobok , ktorý chcete reklamovať

podrobne popíšte dôvod reklamácia

vyberte možnosť doručenie

spôsob vrátenie peňazí

potvrďte reklamáciu

4. Vytlačte reklamačný formulár, podpíšte ho a zabaľte spolu s výrobkom

5. Označte zásielku štítkom vytlačeným zo systému / štítok alebo etiketu vám vygeneruje pracovník zákazníckeho centra, ktorý vám tiež poradí , ako bude proces reklamácie vyzerať

6. Tovar odneste na odberné miesto SPS

7. O stave vašej reklamácia budete informovaní e-mailom. Stav svoje reklamácia môžete priebežne kontrolovať v sekcii Moja reklamácia v užívateľskom účtu


Ak nie ste registrovaný užívateľ:

1. Stiahnite si reklamačný formulár, vytlačte ho, čitateľne vyplňte a pribaľte ku tovar. Formulár reklamácia ( kliknite pre stiahnutie )

2. Napíšte prosím email nášmu zákazníckemu centre info@maxandmrau.sk , ktoré vám so všetkým pomôže

3. Reklamácia bude vybavená okamžite , najneskôr do 14 dní


Reklamácia chybných výrobkov

Pri odosielanie našich produktov sa snažíme zabezpečiť , aby boli produkty v najvyššej kvalite av perfektnom stave. V prípade chybných produktov máte možnosť vrátiť chybný produkt a my vám po vybavení vrátime kúpna cenu a náklady na dodanie . Upozorňujeme , že produkty poškodené v dôsledku opotrebenie nie sú považované za chybné . Reklamáciu je potrebné uplatniť v okamihu , kedy chybu objavíte . Akékoľvek oznámenie podané do dvoch mesiacov od zistenia vady sa považuje za včasné oznámenia , ale v niektorých prípadoch môže podľa platných právnych predpisov platiť dlhšia lehota.


Postupujte prosím podľa nasledujúcich pokynov:

1. Napíšte prosím email nášmu zákazníckemu centre info@maxandmrau.sk , ktoré vám so všetkým pomôže - do emailu pripojte číslo objednávky a pridajte fotografie krabice, ak je viditeľne poškodená a fotografie zničeného výrobku. Do textu emailu napíšte slovne, čo sa stalo a ako je výrobok zničený

2. Pracovník zákazníckeho centra pošle fotografie na posúdenie a bude vás ďalej informovať o ďalších krokoch

3. Reklamácia bude vybavená okamžite, najneskôr do 14 dní 4. V prípade, že reklamácia bude kladne vybavená: vrátenie peňazí môžete očakávať vo rovnaké forme platby, ktorú ste pôvodne použil /a pri nákupu.

Vrátená čiastka by mala byť pripísaná na váš účet max. do 5 pracovných dní. Doba spracovania platby závisí od toho, ktorú banku alebo vydavateľa karty máte. Toto oneskorenie bohužiaľ nemôžeme ovplyvniť.


Ak ste ako spôsob platby zvolil / a PayU . Dostane email s nasledujúci informácií : Zadali sme príkaz na vrátenie vašej platby . Peniaze dostanete počas 3 nasledujúcich pracovných dní . Ak by do tej doby peniaze neboli k dispozícii na vašom účtu , kontaktujte prosím svoju banku s nasledujúcimi informáciami ...... a potom dostanete ešte email od nás .

Ak ste ako spôsob platby zvolil / a platbu na dobierku . Poprosíme vás v emaile o zaslaní čísla bankového účtu , na ktoré vám peniaze vrátime

5. Ak dostanete výrobok , ktorý bol viditeľne poškodený počas dopravy , nie je potreba nám ho vracať , ale všetko riešime individuálne . Môžete si tiež výrobok ponechať a požiadať o zníženie ceny.

Upozorňujeme, že výrobky poškodené v dôsledku opotrebenie nie sú považované za chybné . O postupe vás bude informovať pracovník zákazníckeho centra.


VRÁTENIE TOVARU

Každý niekedy zmení názor. Max a Mrau tomu dokonale rozumie, a preto môžete v našom obchode uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy až do 40 dní od prevzatia zásielky.

Tovar môžete vrátiť iba nepoškodené , bez známok používanie. Vrátenie peňazí vykonáme do 14 dní od obdržania vráteného tovar . Vrátenie peňazí môžete očakávať vo rovnaké forme platby , ktorú ste pôvodne použili pri nákupu . Vrátená čiastka by mala byť pripísaná na váš účet do 5 pracovných dní od momentu obdržania tovar na náš sklad . Doba spracovania platby závisí od toho, ktorú banku alebo vydavateľa karty máte. Toto oneskorenie bohužiaľ nemôžeme ovplyvniť.


Vrátenie tovar možno vykonať v niekoľkých jednoduchých krokoch

Ak ste registrovaný užívateľ:

1. Pošlite nám prosím email na info@maxandmrau.sk, že chcete vrátiť výrobok , pracovník zákazníckeho centra vám pomôže

2. Prihláste sa ku svojmu účtu na adrese www.maxandmrau.sk

3. Na karte Môj účet prejdite do modulu Chcem vrátiť výrobok

4. Postupujte podľa pokynov : vyberte tovar, ktorý chcete vrátiť, spôsob doručenie a spôsob vrátenie peňazí

5. Vytlačte dokument o zrušení , podpíšte ho a pribaľte ku tovar. Označte zásielku štítkom ( etiketou ), ktorú vám pošle pracovník zákazníckeho centra

6. Potom vás poprosíme, aby ste navštívili stránku Vrátiť zásielku | PPL SK a postupujte prosím podľa pokynov na stránke

7. Balíček je potrebný zaniesť na jedno z miest PPL Parcel Shop / PPL Parcel Box

8. Za balíček nič neplatíte 9. Akonáhle sa balíček vráti na náš sklad, vrátime vám peniaze na bankové účet


V prípade akýchkoľvek otázok v akejkoľvek fáze reklamácia sa na nás môžete spoľahnúť.

Obráťte sa na naše zákaznícke centrum, pošlite nám email na info@maxandmrau.sk . Sme Vám k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00.